.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکسی هوایی می‌آید

تولید هواپیماهای سبک و فوق سبک برای راه اندازی تاکسی هوایی از برنامه های دولت در بخش حمل و نقل است که در این زمینه پژوهشگران کشور با طر احی و ساخت هواپیماهای "ایران 140"، "صاعقه"، "فجر 3" زمینه های مناسبی را برای اجرای این هدف فراهم کرده اند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، استفاده از هواپیماهای بزرگ در بسیاری از مسیرها با محدودیت مواجه است. پروازهای محدود به برخی از شهرها و یا نبودن فرودگاه فعال موجب شده است تا رفت و آمدهای هوایی با مشکلاتی همراه باشد. از این رو بسیاری از کشورها با تولید و یا خرید هواپیماهای سبک این محدودیت را رفع کرده اند.

با توجه به این محدودیت ها در کشور، در سالهای اخیر اقدام به تولید هواپیماهای سبک و فوق سبک شده است. این هواپیماها با مصرف سوخت کم قادرند با سرعت 300 کیلومتر در ساعت مسافران را در هر زمان با بالاترین امنیت به مقصد برسانند.

"ایران 140"، "صاعقه"، "فجر 3" و هواپیمای خورشیدی از جمله هواپیماهایی است که در کشور طراحی و تولید شده است. علاوه بر اینها هواپیمای سبک بدون سرنشین چون "شاهین 1 و 2 " ، "مهاجر 2 "، "صاعقه 2 " و "چمران 2 " نیز تولید شده است. این هواپیماها ضد بالگرد، ضد ستونهای زرهی و خودروی، رادار گریز و ضد الکترونیک هستند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.